Waardering van Gaatjesmakers - Den Haag op 22 februari 2017

Ik ben door verwezen naar deze praktijk, omdat mijn zoontje van 4 jaar niet mee werkte om gaatjes te laten vullen, hij was erg bang. Ben bij deze praktijk geweest en ik was zeer zeer tevreden. Erg kind vriendelijk, er wordt naar je geluisterd, goede uitleg vooral van de Anesthesist. Mijn kind werd er bij betrokken. Voor de afspraak zijn wij nog gebeld of ik nog vragen heb.Mijn zoontje is onder narcose gegaan en zo is hij geholpen. Het was een echte teamwork. Ik kwam de behandelkamer binnen en kon mijn kind met een geruste hart achter laten. Na de behandeling moest mijn zoontje in de uitslaapkamer en daar werd er om de 5 min gecontroleerd door anesthesist. Daarna kreeg mijn zoon een ijsje en mochten we naar huis. Thuis is alles goed gegaan geen pijnklachten vernomen van mij zoontje. Hij is de volgende dag weer naar school gegaan. We werden nog de volgende dag gebeld om te vragen hoe het mijn zoontje gaat. Super! Ik waardeer het heel erg. Mijn zoon heeft nu mooie tanden en vooral geen pijn. Bedankt gaatjesmaker!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gaatjesmakers? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.