Waardering van Dental Clinics Gouda Greenline - Gouda op 26 oktober 2020

5.8
  • Gebitsaandoeningen

ik heb een nieuwe mondhygiëniste gekregen, en daarbij een veel hogere rekening als eerder. de uitleg hiervan was dat de mondhygiëniste de rekening al verlaagd had uit coulance. Mijns inziens zijn ze niet ondeskundig, maar sinds de overname door Dental Care wordt er meer op de portemonnaie, dan op de patiënt gelet.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Gouda Greenline - Gouda

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u deze indruk heeft gekregen. Omdat de beoordeling anoniem is, kunnen we niet uitzoeken wat precies de reden is dat de rekening deze keer hoger is. Wel kunnen we alvast wat uitleg geven:
De code die u ziet op uw rekening wordt gedeclareerd aan de hand van de uitgevoerde behandeling en de daarbij horende (complexe) factoren. Dat betekent dat er, op basis van uw mondgezondheid, deze keer waarschijnlijk een andere behandeling nodig was en dat het tarief van deze behandeling net iets hoger ligt dan u gewend bent. Daarom kan het ook zijn dat de mondhygiënist heeft gekozen om een coulance te rekenen. We leggen het u uiteraard graag uit als u contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Gouda Greenline? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.