Waardering van Haagse Tandartsen Praktijk - Den Haag op 10 juni 2011

6.8

Vele jaren client en geen klachten, omdat ik meestal niets had. Tot een vulling uit de kies viel. Dit werd opgevuld, maar daarna kreeg ik last en ging het ontsteken. Of het nu niet netjes dichtgemaakt was, dat er bacteriën tussen konden komen, of dat ik gewoon pech had; wie zegt het. Een jaar later kom ik bij de tandarts (had misschien eerder moeten komen) en blijk ik een wortelkanaalbehandeling nodig te hebben. Tijdens deze behandeling is een puntje van het vijltje afgebroken en blijven zitten. Dit is geen probleem begrijp ik. Hopen maar dat ik er geen last van krijg. Maar het is net of zodra je iets hebt, er steeds meer dingen bijkomen. Wat ik niet weet of het echt nodig is, maar ik moet elke keer dat ik op afspraak kom 2 foto's maken. En met de wortelkanaal moest ik 5 keer: 1 algemene en daarna voor alle 4 de wortels eentje! Enfin, op zich tevreden, maar het is net als met een autogarage. Je bent afhankelijk en hoopt maar dat ze het goed doen. Pas als je naar een andere gaat, dan hoor je vaak of de oude tandarts goed of foute dingen deed met je gebit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haagse Tandartsen Praktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.