Waardering van Hagedoorn Dentistry - Arnhem op 12 februari 2019

• Gebitsaandoeningen

Dit tandartsenteam heeft klantvriendelijkheid én vakkennis hoog in het vaandel staan.Nadat ik wisselde van mijn andere tandarts naar Hagedoorn heeft Hagedoorn mijn gebit uitgebreid bekeken en toen bleek dat ik een ernstige vorm van tandvleesontsteking had.Hij moest één kies meteen trekken en Hagedoorn stuurde mij meteen door naar een specialist waar ik een zeer effectieve behandeling kreeg. Hagedoorn en de behandeling hebben mijn gebit gered! Hagedoorn én zijn team zijn kwalitatief zeer kundig en leggen goed uit wat de behandelingen zijn.Hun hebben plezier in het werk en dit blijkt behalve uit hun vriendelijke benadering van patiënten ook uit hun relativerende humor. Ook toen ik een splint moest laten maken bleek door de wijze waarop Hagedoorn de splint precies aanpaste aan mijn toch complexe gebit dat hij nét dat stukje extra service geeft. Prima tandartsenteam!

Bent u of werkt u voor Hagedoorn Dentistry? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.