HappyTand

Tandartsenpraktijk

uit 6 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

6 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
16 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

We zijn super geholpen was ook al eens eerder geweest met me oudste dochter en dat was ook goed gegaan .De tandarts houd ook van grapjes maken met de kinderen en stelt ze ook op di manier gerust.Na...

18 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk team,waardoor ons zoontje zich op zijn gemak voelde. We raden deze tandarts echt aan als uw kind angstig is. Alles duidelijk uitgelegd in de praktijk,via de mail en telefonisch! Echt...

Reactie van/namens HappyTand - Spijkenisse

Dank u wel voor uw positieve reactie ! Hier doen wij het ook voor ! Groet, Team Happytand
26 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Slecht bereikbaar. Komen hun afspraken niet na. En erg onvriendelijk!

Reactie van/namens HappyTand - Spijkenisse

Goedendag beste, Jammer om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Gaarne verzoek ik contact met ons op te nemen via de...
1.0
17 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne vriendelijke en vooral geduldige tandarts. Heel lief voor kinderen. Raad deze tandarts zeker aan als je angstig bent.

Reactie van/namens HappyTand - Spijkenisse

Goedendag, Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om een review over ons te plaatsen ! :) Gr Team Happytand
6 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Het is in het ziekenhuis. Dat geeft nog meer een veilig en vertrouwd gevoel. Deskundig team die je bijstaat in alles. Prettige ervaring.

Reactie van/namens HappyTand - Spijkenisse

Hier streven wij ook naar ! Ten alle tijden. Dank u wel voor uw review ! Mvg Team Happytand
6 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Ze hebben veel geduld. Goede uitleg en rustige benadering. Het team werkt mooi samen. Dat geeft een zeer prettige sfeer voor zowel de ouder als ons kind.

Reactie van/namens HappyTand - Spijkenisse

Kijk, hier doen wij het voor! Heel erg dank voor uw review. Dit maakt ons Happytand :) Fijne dag, gr. Team Happytand