Waardering van Idente Mondzorg Gorinchem - Gorinchem op 15 juni 2018

4.0

Een afspraak maken gaat prima.Zelfs 's avonds als het moet.De assistentes zijn vriendelijk,maar de tandarts Guicherit is een grote oplichter.Ik was jaren niet bij een tandarts geweest vanwege angst.Hij profileert zich als angsttandarts en werkt met lachgas.Mijn vulling lag eruit en ik moest nu naar een tandarts en kwam zodoende bij hem terecht.Hij kwam met een heel behandelplan.Verstandskies eruit,wortelkanaalbehandeling van de kies zonder vulling,kroon erop enz.enz.Ik kwam in de namiddag en hij was alleen en in bedenkelijke toestand.Ik heb voorgesteld om de behandeling uit te stellen naar een andere dag als er wel een assistente aanwezig was.Later hoorde ik van mijn collega's wat voor tandarts hij eigenlijk was en heb gelijk alles gecanceld.Op aanraden van een collega bij een andere tandarts terecht gekomen en enkel mijn kies gevuld;dus geen dure behandelingen!!Wel een flinke rekening gehad waar zijn behandelplan a €98(wat nooit is uitgevoerd)2x op vermeld stond.Mails worden niet beantwoord en toen ik verhaal ging halen "vluchtte"meneer naar boven.Wilde ook niet naar beneden komen voor een gesprek? zou telefonisch contact opnemen maar heeft dit tot nu uiteraard niet gedaan.

Bent u of werkt u voor Idente Mondzorg Gorinchem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.