Waardering van Idente Mondzorg Gorinchem - Gorinchem op 11 september 2014

• Gebitsaandoeningen

Ik kom al enkele jaren bij Vincent en elke keer weer kan ik enkel concluderen dat hij zijn vak verstaat en begrijpt dat de patiënt geen nummer maar een mens is. Ik ben geen fan van naar de tandarts gaan, mede door een slechte ervaring bij een andere tandarts in mijn jeugd; en ik zal nooit juichend een praktijk binnen stappen, maar bij Idente is er geen reden om je zorgen te maken. De tandarts is op de hoogte van mijn geschiedenis en houdt daar extra rekening mee. De praktijk is licht, vriendelijk en uitgerust met meerdere beeldschermen waarop uitleg kan worden gegeven maken een complete informatievoorziening. Als je een kroon nodig hebt kan die ter plekke geslepen worden met geavanceerde 3D-computertechnologie waardoor je met één afspraak klaar bent. De tandarts is nooit te beroerd om extra uitleg te geven en ook tijdens een behandeling laat hij je weten wat hij aan het doen is. Op het gebied van communicatie is dit de beste (tand)arts die ik ken. Ook fijn voor langere behandelingen: een beeldscherm in het plafond dat de patiënt wat afleiding geeft als de tandarts bezig is. Geen minpuntjes? Nou misschien wel één: de hoofdsteun van de stoel is erg hard als je er een uur in ligt...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Idente Mondzorg Gorinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.