Dental Clinics Utrecht Maliebaan

Tandartsenpraktijk

uit 148 waarderingen

159 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
25 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Erik Peek heeft duidelijk uitgelegd wat er allemaal ging gebeuren. Hij is vaardig in het verdoven en zijn assistente weet precies wat er gebeuren moet.

20 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

hier werken mensen afkomstig uit verschillende landen maar de behandeling is altijd prettig

17 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben heel goed behandeld het was nodig begreep ik uit de tijds duur van de behandeling.

15 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Wat een zeer aardige dame , rustig , geïnteresseerd, neemt de tijd om je ook te laten antwoorden , helemaal tervreden .

13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Personeel is vriendelijk en kundig. Afspraken worden soms verzet, maar wel in goed overleg. Tijdens behandeling wordt duidelijk gezegd wat men doet en waarom. Eventuele vervolgingrepen - behandelplan...

8.5
13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben goed geholpen met meerdere zaken. Ik was niet tevreden over mijn vorige tandartspraktijk en dat is hier zeker wel het geval. Ik ben netjes ingelicht over hoe en wat er opgepakt kon worden voor...

8.3
13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Een doorverwijzing van een half jaar geleden vanuit Utrecht naar de specialist in Nieuwegein is niet doorgekomen. Ik heb tevergeefs gewacht op een telefoontje voor een afspraak. Doordat ik onlangs...

8.7
6 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Super tevreden. Houd rekening met de angsten. Top top

5 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Tiago heeft me uitstekend geholpen. Ik heb nauwelijk pijn gevoeld en hij heeft me goed en duidelijk geïnformeerd.

8.2
5 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Amber is een zeer vakbekwame en handige tandarts die in soepele samenwerking met de assistente een behoorlijk complexe restauratie van een kies tot stand wist te brengen.

5 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Agnes gebeurt zoethoudertje en met persoonlijke aandacht, in een fijne sfeer. Zowel de zorg als rond het maken van afspraken. Niets op aan te merken!

9.7
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Goede behandeling, ondanks dat ik het zelf anderhalf jaar had laten versloffen.

30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik wordt altijd bij de tandarts goed geholpen en er wordt goed geluisterd. De mondhygieniste doet ook goed haar werk en is vriendelijk.

8.5
24 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik belde vanwege een afgebroken kies. Het leek niet snel in te plannen, maar door een uitgevallen afspraak kon ik tóch dezelfde dag terecht!

7.8
23 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

voor mij is verbetering niet nodig. het gaat momenteel goed en daar hoeft niks aan veranderd te worden.

22 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

goede uitleg tijdens de behandeling. Ontzettend vriendelijke medewerkster

22 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben tevreden met mijn behandelaar. Deze stelt je op je gemak bij een behandeling en overlegt wat er gaat gebeuren. Denkt met je mee als je vragen hebt. Al met al helemaal tevreden.

8.2
10 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ken Henriëtte als mondhygieniste al lang. Zij is altijd prettig en heel persoonlijk. Over de andere behandelingen de afgelopen jaren ben ik iets minder tevreden. Ik moet wel heel vaak terugkomen...