Dental Clinics Utrecht Maliebaan

Maliebaan 44 3581 CS Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Dental Clinics

Waardering van Dental Clinics Utrecht Maliebaan - Utrecht op 6 augustus 2018

Gebitsaandoeningen

Bij wisseling van mijn tandarts slecht of niet ingelicht, nieuwe tandarts sprak slecht Nederlands en engels,Mondhygienist vertelde me dat ik een kraakbeenbeenontsteking had en deed dat bijzonder ernstig klinken, Toen ik angstig vroeg wat dat inhield legde ze uit dat het niet zoveel voorstelde en dat we er niks aan hoefde te doen, voor die uitleg moest ik 40,- euro betalen.Mijn naam stond verkeerd in het systeem, dit heb ik letterlijk elk bezoek gemeld, toen ik vertrok bij deze tandarts spraken ze me nog steeds verkeerd aan.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Utrecht Maliebaan - Utrecht

We zijn er met het hele team verantwoordelijk voor om jouw bezoek aan onze praktijk zo prettig mogelijk te laten verlopen. Jammer om te horen dat dit niet het geval is geweest. We kunnen helaas niet achterhalen wat er precies is voorgevallen maar nemen je opmerking zeer serieus en kijken graag samen met je naar een oplossing. Wij zijn bereikbaar via maliebaan@dentalclinics.nl. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons een mail te sturen met meer informatie?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Utrecht Maliebaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.