Jeugdtandarts Beuningen

Tandartsenpraktijk

Klokkengieter 12 6641 GG Beuningen

Waardering van Jeugdtandarts Beuningen - Beuningen op 7 juni 2016

Wij gaan sinds de eerste melktandjes van de kinderen op controle bij de Jeugdtandarts in Beuningen. Het is een mooie en rustige accommodatie (herkenbaar aan de bijzondere oranje luchtballon!) met heel vriendelijk en professioneel personeel. Mijn kinderen gaan altijd met plezier en laten dan trots hun tandjes zien. Het personeel is enthousiast naar de kinderen, ze nemen de tijd ook om de kinderen zelf over hun tandjes te laten vertellen. Er is volledige aandacht voor de kinderen en ook voor mijn vragen. Ik krijg goede en bruikbare uitleg/tips wat betreft verzorging en groei van de kindergebitjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeugdtandarts Beuningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.