Waardering van Kaakchirurgie Lelystad - Lelystad op 18 oktober 2019

• Verstandskiezen trekken

Helaas heb ik niet de juiste informatie meegekregen over de nazorg. Ik kreeg op papier mee dat ik na 2 a 3 dagen af en toe voorzichtig de wond Mocht spoelen met zout water of peroxide. Mondeling is dit niet meer benoemd. Ik heb dus af en toe de wond gespoeld met een beetje zout water dat ik langs de wond perste en het daarna weer uitspuugde (zoals bij mondwater) Toen ik na een week belde met klachten werd mij gevraagd of ik wel spoelde en werd mij met klem op het gedrukt dat ik 3x per dag Moest spoelen. Dit ging ik keurig doen, op dezelfde wijze. Toen ik na nog een week op consult kwam omdat mijn klachten aanhielden kreeg ik een spatel en een spuitje mee. Ik moest de wond na elke hoofdmaaltijd (dus 3x per dag) spoelen met het spuitje. Er was grote verbazing dat mij dit spuitje en dit advies niet was meegegeven bij de behandeling. De voorlichting over de nazorg kan wat mij betreft dus stukken beter! Er wordt nu slechts een one-size-fits-all-nazorg advies op papier meegegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kaakchirurgie Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.