Kaakchirurgie Lelystad

Waardering van Kaakchirurgie Lelystad - Lelystad op 9 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik kwam voor een apexresectie. Ik kwam binnen in de behandelkamer en de kaakchirurg stelde zich niet voor. Daarna stelde hij nog een andere behandeling voor terwijl ik er al duidelijk voor gekozen had om een apex te doen. De verdovingen werden er snel in gedaan en daarna liepen de assistent en de chirurg allebei weg ik heb daar een kwartier alleen gelegen. Tijdens de behandeling werd er weinig uitgelegd. Ik heb deze behandeling als zeer onprettig ervaren.

Reactie van/namens Overige kliniek Kaakchirurgie Lelystad - Lelystad

Beste client,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en eerlijke feedback. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u een onprettige ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Hier willen wij graag onze excuses voor aanbieden en willen graag praten over uw ervaring zodat wij uit kunnen zoeken waar dit fout is gegaan en hoe wij dit in de toekomst eventueel kunnen voorkomen. Omdat uw review volledig anoniem is, vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze praktijk manager Maureen ter Kuile via maureen.terkuile@kaakchirurgielelystad.nl of te bellen naar 0320 - 331 551.

Met vriendelijke groet,
Kaakchirurgie Lelystad

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kaakchirurgie Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.