Waardering van Karel Tandartsen - Rotterdam op 24 oktober 2020

8.8

Ik heb nu al meerdere afspraken in de praktijk gehad. Al bij de intake was iedereen onwijs vriendelijk, alles werd goed uitgelegd en juist omdat ik heel bang voor de tandarts ben was dit voor mij een echt positieve ervaring. Terwijl ik mezelf voor de staat van mijn gebit schaamte werd ik serieus genomen en kreeg ik het gevoel dat ze oprecht willen helpen. Ook de nazorg na mijn eerste extractie was uitstekend. Wat ook belangrijk voor mij is zijn de openingstijden. Omdat ik werk vind ik het heel prettig ook in de avond of vroeg in de ochtend terecht te kunnen.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Karel Tandartsen - Rotterdam

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven voor onze tandartspraktijk. Dat waarderen wij enorm.

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze praktijk en onze medewerkers.

Helaas maken wij het veel mee dat mensen zich schamen voor hun gebit en daardoor vaak een bezoek aan de tandarts uitstellen. Dit is helemaal niet nodig. Wij helpen u graag om ervoor te zorgen dat uw mondgezondheid weer optimaal gezond wordt en natuurlijk blijft.

Met vriendelijke groet,

Sharon Blokzijl
Karel Tandartsen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Karel Tandartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.