Waardering van Klaassen Mondzorg Totaal Halsteren - Halsteren op 21 november 2016

3.5
  • Gebitsaandoeningen

Nadat de praktijk van mijn oude tandarts werd overgenomen door Klaassen mondzorg ben ik erg ontevreden. Allereerst was de tandarts die haar opvolgde, dhr Baktar erg nerveus en onhandig. Nadat hij herhaaldelijk over me heen sprong om de lamp te pakken te krijgen, vielen diverse instrumenten op de grond waarna uiteindelijk mijn kies gevuld werd met een mandje eromheen. Het mandje kreeg hij vervolgens niet meer los en er werd met mijn hoofd geschud en aan het ding getrokken dat het een lieve lust was. Ik vreesde voor het afbreken van vulling en kies maar uiteindelijk schoot het ding toch los. Het zweet stond zowel de tandarts al mij op het voorhoofd.Toen ik besloot van tandarts te veranderen bleek mijn dossier zoek te zijn. Er werd beweerd dat er nooit foto's waren genomen terwijl mijn voormalige tandarts dat om het jaar deed. De rest van het dossier was spoorloos terwijl dit minimaal 15 jaar bewaard moet blijven. Heel vervelend allemaal. Ik weet niets over de tandarts die nu in de praktijk werkt dus daar heb ik geen mening over en het meisje aan de balie is correct en vriendelijk in haar benadering. Het is alleen wel heel vervelend dat mijn dossier er niet  meer is en dat door dit vriendelijke meisje wordt beweerd dat er nooit foto's genomen zijn, waarmee wordt gesuggereerd dat ik van alles zelf verzin. Dat alles maakt dat ik erg slecht te spreken ben over deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klaassen Mondzorg Totaal Halsteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.