Waardering van Kliniek voor moderne tandheelkunde en implantologie Finedent - Houten op 18 juni 2012

5.5

tandarts heeft bij ontsteking onder kroon preforatie in kaak gemaakt omdat hij op zoek was na 3e kanaaltje. met watje in kaakholte naar huis gestuurd en gezegd dat ik maar naar een andere specialist moest. kroon heb ik wel na aandringen vergoed gehad maar helaas moest de kies getrokken worden na een jaar. nu moet er een brug op. alleen maar door de onkunde en het ongeduld van deze tandarts. ook maakt hij volgens mij teveel overbodige (dure) foto's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek voor moderne tandheelkunde en implantologie Finedent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.