Kliniek voor moderne tandheelkunde en implantologie Finedent

Tandartsenpraktijk

Via Culina 16 A 3995 ZS Houten

Waardering van Kliniek voor moderne tandheelkunde en implantologie Finedent - Houten op 14 februari 2020

Tandarts Nickstadt is een prima tandarts en daar ben ik tevreden over. Hij heeft twee implantaten tot volle tevredenheid geplaatst. Maar helaas is hij door omstandigheden regelmatig afwezig. Dan kreeg ik te maken met tandartsen die soms slecht Engels en nauwelijks Nederlands spraken. Een keer had ik een spoedgeval en was er geen tandarts beschikbaar. Die moest ik toen zelf opzoeken in Houten. Gelukkig was er een tandarts die me tussendoor met spoed wilde helpen. Een andere keer trok een tandarts van Finedent na een misverstand door een taalbarrière een kies en had ik daar wekenlang last van. Toen Nickstadt dat behandelde waren de klachten weer weg. Nu is Nickstadt voor langere tijd niet meer actief en dat was voor mij aanleiding om naar een andere praktijk over te stappen, hoe jammer ik dat ook vind!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek voor moderne tandheelkunde en implantologie Finedent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.