KT3 tandartspraktijk

Tandartsenpraktijk

uit 12 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van KT3 tandartspraktijk - Zaandam op 17 juli 2018

Zoals velen van mijn generatie, geboren in de jaren vijftig, behoeft mijn gebit een meer dan gemiddelde aandacht. Het feit dat ik nog in het bezit ben van de meeste van mijn tanden en kiezen is,meen ik, te danken aan een goede behandeling en begeleiding door mijn tandarts en zijn team. Hij heeft al ruim 25 jaar de zorg voor mijn gebit. Wellicht vond een aantal weken geleden het hoogtepunt in dit proces plaats. In mijn bovenkaak ter hoogte van een blootgevallen wortel ontstond een ontsteking. Met een waarlijk vernuftige ingreep verwijderde de tandarts, zonder de kies in z'n geheel op te offeren, één van de wortels. Een en ander vond plaats in een tot operatie omgebouwde behandelkamer waarin alle mogelijke middelen waren aangegrepen om besmetting te voorkomen. Na het openleggen van het tandvlees en het verwijderen van de wortel werd het tandvlees zorgvuldig gehecht. In een aantal zittingen na afloop van deze ingreep beoordeelde de tandarts het genezingsproces en gaf hij mij instructies om die genezing te bevorderen. Voor mij is de hier beschreven ingreep een bewijs van de toewijding en vakmanschap van Peter Klemann. Tot slot: bij de omgang met mij als patiënt is zeer prettig en humorvol.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor KT3 tandartspraktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.