Lassus Tandartsen Keizersgracht

vrijdag
8:00 - 17:30

Waardering van Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam op 2 juni 2017

Gebitsaandoeningen

Ik ben best wel nerveus geweest vooraf maar Sander (de behandelaar) begon met een uitvoerige uitleg en dat was al erg prettig. Hij begon pas nadat ik op het gemak was en daarna was enkel de eerste injectie met verdoving even vervelend maar daarna heb ik werkelijk niets meer gevoelt. Dat is wel eens anders geweest bij andere tandartspraktijken! De behandeling ging vlotjes en ik heb ook weinig napijn gehad. Sander belde me 2 dagen later op om te vragen hoe het ging en dat vond ik enorm attent. Wij komen nu met het hele gezin bij Lassus en ik zou het iedereen aanraden. Al was het maar omdat het zo mooi eruit ziet maar dat is natuurlijk bij zaak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Keizersgracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.