Waardering van Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam op 28 maart 2019

5.3
  • Gebitsaandoeningen

Ik ben doorverwezen naar de implantaatspecialist Ilian. Dat was 14-02. Hij heeft een röntgen foto laten maken en mij de mogelijkheden verteld en dan een mail met de kosten, mogelijkheden en het verloop van hoe zoiets gaat, sturen. Ik heb dit nog steeds niet ontvangen. Er zijn al drie mails verstuurt via mijn eigen tandarts 'De Liefde'. Ik heb de rekening ontvangen. Ondertussen voelt de bewuste kies niet fijn aan en is al zeker 8 maanden ontstoken in de wortel. Ik ben nu onder behandeling met virusremmers voor herpes. Ik vermoed dat deze ontsteking er mee te maken heeft. Het is dus van belang dat deze kies getrokken wordt. Ik ben ZZP-er en zou mijn clienten nooit zo slordig behandelen.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam

Beste client, allereerst bieden we graag langs deze weg onze excuses aan voor de ontstane situatie. Uiteraard is dit niet wat u van ons mag verwachten. Omdat u uw review anoniem heeft achtergelaten, wil ik u vragen om contact op te nemen met onze praktijk manager Yamuna Martens via Yamuna.martens@lassustandartsen.nl. Zodoende kan zij samen met u een passende oplossing vinden voor de bewuste kies en zorgen dat u het behandelplan inclusief begroting spoedig ontvangt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Keizersgracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.