Waardering van Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam op 23 november 2017

9.2

Ik maak niet vaak een review, maar vond dat het na mijn vorige tandarts ervaringen toch wel de moeite waard is mijn complimenten op papier te zetten. Goede, vriendelijke ontvangst en veel mogelijkheden om je afspraak op het minst storende moment te plannen. Met enige gene mijn beperkte kauwmogelijkheden besproken. Na mijn 1e gesprek een grondige analyse van mijn gebit, blijkt dat er toch nog mogelijkheden zijn mijn vervallen gebit in stappen weer normaal te kunnen gebruiken. Nu, volop in behandeling bij Stijn en zeer tevreden hoe kundig en ontspannen er gewerkt wordt. Mijn vorige tandarts en minder prettige ervaringen ben ik niet vergeten, maar ik weet nu ook hoe er op een andere en humanere manier met het gebit omgegaan kan worden.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam

Beste client, hartelijk dank voor de mooie waardering en dat u de tijd heeft genomen dit te schrijven. Dit wordt door ons enorm gewaardeerd. Fijn om te lezen dat u weer vertrouwen heeft in de tandarts en u tevreden bent over de behandelingen bij Stijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Keizersgracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.