Lassus Tandartsen Keizersgracht

zondag
9:00 - 16:00

Waardering van Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam op 5 februari 2019

Gebitsaandoeningen

Mijn eerste gemaakte afspraak is door Lassus afgezegd dmv voicemail een dag van te voren. Toen ik een nieuwe afspraak had ingepland werd ik gebeld een dag van te voren 'met de optie' of ik op een andere tijdstip wou komen. Toen ik uitlegde dat dat niet ging lukken met werk en dat die al de tweede afspraak was zei ze dat het eigenlijk geen optie was en dat mijn afspraak anders niet door kon gaan. Ze vroeg ook aan mij hoe lang het duurde om een spalk te plaatsen en hoe dat werkte. Ik heb daar natuurlijk geen verstand van. Toen vroeg ik wanneer ik veder deze week langs kon komen kwam ze met een datum over 3 weken en zei ze dat het aan mij lag omdat ik perse bij Keizersgracht wou, hun drukste locatie. Ik belde de volgende dag terug om de situatie uit te leggen en toen is het gelijk opgelost en kreeg ik een 3e afspraak, die gelukkig wel door is gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Keizersgracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.