Waardering van Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam op 1 juni 2016

9.2
  • Gebitsaandoeningen

Tandarts Marjolein Detiger krijgt een 10 voor de behandeling. Vanwege een afgebroken kies bezocht ik haar op een zaterdag (fijn dat je in het weekend kunt afspreken). De woensdag daarna kon ik 's avonds terecht voor een kroon. Ze kwam er speciaal voor naar de praktijk van Lassus aan de Plantage Middenlaan 1. Ze deed het fantastisch. Ik kreeg vooraf een offerte. Niet goedkoop trouwens... Helaas dekt de verzekering maar een klein deel van de kosten. De behandeling ging gesmeerd en pijnloos. Alle handelingen werden keurig uitgelegd. Binnen twee uur kon ik met een prachtige kroon naar huis. Ter plekke in het 3D apparaat geprint. In de wachtkamer kun je zien hoe hij wordt gemaakt. De kroon is niet van echt te onderscheiden. Marjolein Detiger heeft de kroon een extra keer 'gebakken' om de juiste kleur te krijgen, zelfs met een natuurlijk kleurverloop. Kortom, ik ben zeer tevreden met deze kundige, efficiënte en plezierige tandarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Keizersgracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.