Waardering van Lassus Tandartsen Lassusstraat - Amsterdam op 1 februari 2018

8.8
  • Gebitsaandoeningen

De service en kwaliteit van behandelingen die ik heb ervaren bij Lassus op Lassusstraat zijn ongelooflijk! Op tweede kerstavond vroeg een vriend of ik het afgebroken stukje tand niet kon laten herstellen? Mijn tandarts was er niet. Maar 12 uur later werd ik bij Lassus door Peter geholpen! Dat was het begin van een nieuwe tandarts-ervaring. Een tandarts die voor je (mee)denkt op de meest goede manier. Inmiddels heb ik meerdere behandelingen gehad: en ik blijf enkel enthousiast. Zo blij om het verschil te zien! Een goede tandarts maakt echt het verschil voor mij nu.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Lassusstraat - Amsterdam

Beste client, wat fijn dat u zo snel bij Peter terecht kon voor uw afgebroken tand tijdens de kerst. We zijn dan ook 365 per jaar geopend. Leuk om te lezen dat u inmiddels bij ons vaste client bent en u zeer enthousiast bent. We hopen u dan nog vele jaren te mogen verwelkomen in de praktijk. Mvg, team Lassus Tandartsen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Lassusstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.