Waardering van Lassus Tandartsen Lassusstraat - Amsterdam op 30 november 2020

5.7
  • Gebitsaandoeningen

Lassus tandartsen is OK als orthodontist. Ik heb echter enkele slechte ervaringen met het servicedesk (onbeleefde/ niet behulpzame medewerkers aan de balie), enkele praktische zaken (bv lange wachttijden voor een geplande afspraak) en met een tandarts die mij fout had begrepen en zijn stem begon te verheffen in een normaal gesprek (tegen een klant). Zou daarom niet aanbevelen. Ik heb veel nare ervaringen gehad en voel me niet op mijn gemak daar.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Lassusstraat - Amsterdam

Beste cliënt,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in de praktijk.
Wij schrikken een beetje van uw review, omdat dit niet iets is waar Lassus Tandartsen voor staat en hoe onze behandelaren en balie medewerkers met onze cliënten om horen te gaan. Wij zouden heel graag willen weten hoe het komt dat u dit zo heeft ervaren en hoe wij dit in het vervolg beter zouden kunnen doen. Omdat uw review volledig anoniem is, zouden wij aan u willen vragen om contact op te nemen met onze praktijk manager Marit Lagers via marit.lagers@lassus.nl of te bellen naar 020 - 471 31 37.

Met vriendelijke groet,
Lassus Tandartsen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Lassusstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.