Lassus Tandartsen Lelystad

maandag
dinsdag
woensdag
8:00 - 21:30

Waardering van Lassus Tandartsen Lelystad - Lelystad op 17 mei 2022 Geverifieerd

N.v.t.

Bij aansluiting bij de praktijk, word er aangespoord op een intakegesprek. Er wordt vanalles gedaan en in rekening gebracht zonder hier goed over te worden geïnformeerd. Zodoende sta ik verrast met een rekening van bijna €200,-. Het alles bij elkaar, geeft mij het gevoel dat mij onrecht word aangedaan.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Lelystad - Lelystad

Beste cliënt,

Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze praktijk. Wij proberen onze cliënten altijd zo goed mogelijk van te voren in te lichten over de kosten die bijvoorbeeld bij een intake komen kijken. Wij willen dan ook graag kijken wat hier mis is gegaan, zodat wij dit probleem in de toekomst kunnen voorkomen. Wij begrijpen namelijk heel goed dat u niet tegenover onverwachte kosten wil komen te staan.

Omdat uw review anoniem is, kunnen wij uw gegevens helaas niet inzien. Kunt u zo vriendelijk zijn om ons te mailen via lelystad@lassus.nl of te bellen naar 0320 33 15 60? Dan bespreken wij graag met u bovenstaande review.

Met vriendelijke groet,

Lassus Tandartsen Lelystad

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.