Lassus Tandartsen Lelystad

9:00 - 16:00
zondag
9:00 - 16:00

22 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
12 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik kwam voor een spoedbehandeling in kontakt met deze praktijk. Er werd alle moeite gedaan om heel snel en adequaat een afspraak in een volle agenda te plannen. De behandeling bij de tandarts verliep...

9 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De tandarts zelf vond ik heel prettig. Ondanks dat het behoorlijk uitliep( wat overigens niet gemeld werd) nam zij rustig de tijd voor mijn behandeling en vragen.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Lelystad - Lelystad

Beste cliënt, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw tandarts. Natuurlijk vinden wij het...
9.3
6 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Zeer tevreden. En kreeg netjes een koudcompres mee. Dat was toppy. Dat heb ik het het verleden nog nooit meegemaakt.

9.8
4 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gerustgesteld door dhr Capello en een pijn vrije behandeling ondervonden bij het verwijderen van 2 tanden en 2 kiezen.

9.8
3 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

F Hinderks was vriendelijk,rustig en luisterde met aandacht, ik ben erg tevreden.

8.3
3 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Heb er erg tegen op ge zien maar ben zeer tevreden zeer goede uitleg geen pijn Naam tandarts mevrouw vergeten maar ze was uitstekend Heb ook geen pijnstillers nodig gehad Indien nodig zou ik het...

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

prettige en accurate behandeling. rekeninghouders met de ergst van de klacht. Zeer tevreden!

8.3
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De behandelingen zijn goed verlopen. Het enige wat verbeterd kan worden, vind ik de wachttijd in de wachtruimte. Ik ben niet eenmaal op tijd geholpen en dan heb ik het niet over 10 min.

8.5
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

geheel verlopen volgens afspraak prima personeel zowel de telefoniste als de tandarts ,gewoon aan te bevelen

9.7
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Luistert naar de patiënt, deskundige hulp. Snel en goed geholpen

2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik kwam binnen met nogal wat stress. De tandarts had hier veel begrip voor. Ik vond het fijn dat hij telkens vertelde wat hij ging doen en wat er ging gebeuren.

8.8
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het liep bijna 2 uur uit dat is gewoon te lang!

7.2
2 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ervaar alles daar als aangenaam. Je wordt goed te woord gestaan en geholpen. Het is een prettige accomodatie om te vertoeven.

Filters