Waardering van Lassus Tandartsen Olympisch Stadion - Amsterdam op 15 maart 2019

9.2
  • Kaakaandoeningen

Ben erg goed ontvangen. Was nog niet eerder op deze locatie geweest en de snelheid waarmee een afspraak kon worden gemaakt was erg prettig. Ook vind ik het heel plezierig gebruik te hebben kunnen maken van de parkeergarage onder het gebouw (AHparkeergarage).Er is met veel aandacht en zorg naar mijn klacht geluisterd door de tandarts in opleiding. Ook vond ik het plezierig dat zij haar collega tandarts erbij haalde voor een tweede onderzoek. De uitkomst vond ik erg verrassend. Ik had pijn in de bovenkaak, waarschijnlijk veroorzaakt door "knarsen"in de slaap. De artsen vroegen zeer goed door naar wat bleek streesservaringen van mij. Ik voelde me erg goed gehoord en begrepen. Heb veel met de adviezen kunnen doen (ontspannen etc.)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lassus Tandartsen Olympisch Stadion? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.