Waardering van Lodewijkveste Tandartsen - Apeldoorn op 15 juni 2012

mijn man en ik hebben nog nooit z'n fijne tandarts gehad! deze man luisterd naar je en maakt een plan van aanpak. je kunt dat zelf aangeven wat je wanneer gedaan wilt hebben i.v.m de kosten. zo krijg je dus niet ineens een rekening van een paar 100 euro maar heb je redelijk zelf in de hand. hij zit op een hele mooie locatie en het is er erg schoon. medewerkers zijn super aardig en altijd een luisterend oor. behandelingen die uitgevoerd worden en je hebt pijn geef je dit aan en de tandarts stopt dan even om je bij te laten komen! wij raden iedereen deze tandarts aan! als je een afspraak hebt gemaakt krijg je 1 week van tevoren nog netjes een e-mail zodat je je afspraak niet vergeet. wij vinden dat ideaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lodewijkveste Tandartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.