M2 Tandartsen, locatie Oegstgeest

zondag
Gesloten

Waardering van M2 Tandartsen, locatie Oegstgeest - Oegstgeest op 5 oktober 2016

Gebitsaandoeningen

Onze dochter heeft in 2009 ernstig trauma opgelopen aan haar voortanden toen zij met haar mond op een betonnen rand viel. In dat jaar is er met composiet getracht e.e.a. te herstellen, maar doordat de volwassen tanden in 2009 nog niet geheel volgroeid waren en door verkleuring van het composiet bleek deze oplossing in de loop der jaren gewoonweg onvoldoende. Door toedoen van M2 tandartsen (i.c. Rolf van Mierlo) is het gebit van onze dochter d.m.v. het plaatsen van een zestal prachtige facings helemaal en tot volle tevredenheid hersteld. Onze dochter heeft haar zelfvertrouwen weer terug, ze ziet er prachtig uit en durft breeduit te lachen. Kortom een geweldige behandeling in een prachtige en professionele omgeving. Helemaal top! Wij raden M2 tandartsen écht aan iedereen aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor M2 Tandartsen, locatie Oegstgeest? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.