Waardering van M2 Tandartsen, locatie Oegstgeest - Oegstgeest op 8 juni 2017

Zeer goede ervaringen met deze tandartsenpraktijk! Zeer vriendelijk en kundig behandeld. Rust, goede uitleg voor, na en tijdens de behandeling, lange termijn planning, duidelijk en inzichtelijk gemaakte kostenplaatje met ruimte voor eigen inbreng. Niet voor niets ben ik zo tevreden. Bij voorgaande tandartsen werd ik altijd wel weer opgelapt maar nooit eerder werd er met mij rustig gepraat over wat nu echt verstandig was om te doen om mijn gebit toekomstbestendig te krijgen. Niet alleen is de praktijk fijn en modern kwa inrichting, apparatuur en wensen van deze tijd, ook is het personeel altijd vriendelijk, behulpzaam en bekwaam (en ik heb er aardig wat gezien daar). Bedankt allemaal....en in het bijzonder Tim Ottens. Door hem, en de manier waarop hij werkt, heb ik de 'drive' gevonden echt werk te maken van mijn gebit. Dank....een tevreden klant hier! Hopelijk niet tot snel

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor M2 Tandartsen, locatie Oegstgeest? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.