MCU mondzorgcentrum Utrecht

dinsdag
woensdag
donderdag

Waardering van MCU mondzorgcentrum Utrecht - Utrecht op 16 april 2021

hallo ,allemaal even wat over mij zelf ik heb in zeer hoge mate angst voor de tandarts met alles wat erbij hoort bij het MCU Utrecht wordt er veel rekening gehouden met die angst het is nog niet zo dat ik graag daarheen ga maar het vertrouwen wordt wel steeds groter en ze luisteren naar je wensen en doen super goed hun werk Mijn dank hiervoor

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk MCU mondzorgcentrum Utrecht - Utrecht

Allereerst wil ik u bedanken dat u een review heeft achter gelaten voor onze tandartspraktijk. Dat waarderen wij enorm.

Ik wil u bedanken voor uw vertrouwen in ons.

Wat gaaf om te lezen dat u toch de drempel over bent gegaan om een tandarts te bezoeken. Wij zijn ons er heel erg van bewust dat het geen makkelijke stap is voor iemand met angst voor de tandarts.

Het doet me goed te lezen dat uw vertrouwen steeds meer wordt en wij u kunnen en mogen helpen. Dat doen wij graag.

Met vriendelijke groet,

Sharon
Mondzorg Centrum Utrecht

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCU mondzorgcentrum Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.