MCU mondzorgcentrum Utrecht

zondag
9:00 - 18:00
maandag

Waardering van MCU mondzorgcentrum Utrecht - Utrecht op 5 februari 2021

Tandarts Jens was kundig en prettig. Maar ik was het meest onder de indruk van de secretaresse/receptioniste Nisrine. Ik kon de juist weg en afslag niet vinden, maar zij begeleidde mij telefonisch zeer efficient en prettig. Ook bij aankomst inboeken enz. deed ze vlot en opgewekt. Zulke goeie zijn met een lampje te vinden

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk MCU mondzorgcentrum Utrecht - Utrecht

Allereerst wil ik u enorm bedanken voor het schrijven van uw recensie. Dat stellen wij enorm op prijs.

Jens is inderdaad een hele fijne tandarts, hij neemt altijd alle tijd voor zijn patiënten.

Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze receptioniste Nisrine. Nisrine werkt al jaren bij ons, wij zijn dan ook niet van plan haar te laten gaan.

Ik heb uw review aan Nisrine laten lezen en die vond het ontzettend lief, ook namens haar, bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sharon
Mondzorg Centrum Utrecht

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCU mondzorgcentrum Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.