Waardering van Medical-Dent Esthetics - Amsterdam op 23 april 2014

3.2

Tandarts Perez heeft deze praktijk enige tijd geleden overgenomen. Sindsdien is serviceniveau erg gedaald. Afspraken worden niet nagekomen (heb enkele malen meer dan 30 minuten gewacht). Ook vind ik de ruimte waarin de praktijk is gevestigd erg rommelig, zo wordt bijvoorbeeld de toilet als opbergruimte gebruikt. Daarnaast spreekt niet al het personeel voldoende Nederlands, dat is wel lastig bij het maken van afspraken. Ik heb één keer mijn klachten doorgegeven, hierna heb ik met tandarts Perez een gesprek gehad. Dat stelde ik op prijs. Ook mocht ik van hem blij zijn dat dat gesprek niet gefactureerd werd, dat vond ik dan wel weer bijzonder. Informatie over prijzen / behandelingen is redelijk onduidelijk. Facturen zijn hoog te noemen. Over behandeling ben ik niet tevreden, zie daarvoor mijn recensie bij tandarts Perez zelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medical-Dent Esthetics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.