Waardering van Meermond centrum voor tandheelkunde - Veldhoven op 30 november 2012

4.3

Onlangs de orthodontie praktijk van MM bezocht. Opvallend is dat er meerdere assistenten worden ingezet om orthodontistische handelingen te verrichten bij onze zoon. Het resultaat is een gammele beugel die een paar keer is losgegaan met als gevolg losse ijzerdraad in de mond. Wij hebben zelf een weekendarts moeten raadplegen. Verder hebben wij totaal geen idee of er verbetering is opgetreden na behandeling door mevrouw Lie. Het is steeds weer een verrassing wat er gaat gebeuren tijdens een behandeling. Wij vinden het ook vervelend dat wij tegelijkertijd met 3 andere patiënten worden ingepland en overwegen om over te stappen. Wij willen eerst meer meningen horen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meermond centrum voor tandheelkunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.