MID Mondzorgcentrum Amstelveen

Tandartsenpraktijk

Belcampoplantsoen 1 1187 VT Amstelveen

Waardering van MID Mondzorgcentrum Amstelveen - Amstelveen op 7 maart 2019

Kaakaandoeningen

Toen bleek dat de laatste tanden in mijn ondergebit ook niet meer te redden waren moest ik er toch aan geloven, ook de laatste tanden moesten eruit en een onderprothese kwam hiervoor in de plaats. Een groot drama vond ik het. Het gebit zat te los, ik kon er slecht mee praten en eten, kortom een grote ellende. Medio juli verleden jaar toch eindelijk al mijn moed verzameld en een afspraak gemaakt met de implantoloog, Wijnand Bekker. Dit met de bedoeling om te kijken of  een gebitsprothese geplaatst op implantaten bij mij ook mogelijk was.Toen ik bij Wijnand eenmaal in de stoel zat en hij mij vertelde dat dit allemaal prima kon was het ergste eigenlijk al achter de rug. Door Wijnand werd ik namelijk volkomen op mijn gemak gesteld en vooraf aan een behandeling werd door hem steeds  uitgebreid verteld wat er ging gebeuren. Inmiddels zijn alle behandelingen achter de rug en heb ik weer een volwaardig gebit waarmee ik alles weer kan. Met dank aan Wijnand Bekker, een implantoloog die ik zeker aan iedereen kan aanbevelen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MID Mondzorgcentrum Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.