Tandartspraktijk Mondmedicentrum Oss

Tandartsenpraktijk

uit 101 waarderingen

184 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
19 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

De zorgverlening is prima. Op tijd geholpen, goede controle zowel door assistente als tandarts en de behandeling is ook altijd goed.

8.8
19 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Efficiente, vriendelijke en adkwate behandeling

9.7
18 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

mijn ervaring is goed en naar te vredenheid

7.2
18 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Prettige ontvangst en rustige uitleg en ondersteuning in de praktijk, cq behandelaar.

9.3
18 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Fijne tandarts, vrolijk, aardig, weet wat ze doet.

18 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over tandarts Shuaib, hij is zeer kundig en snel en weet mij altijd gerust te stellen. Ik ben namelijk altijd bang voor een tandarts. Ik raad dus altijd het mondmedicentrum Oss...

28 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

ze kijken niet na voorhoeveel je verzekerd bent wat jeverzekering vergoed dus je eigenbijdrage vallen anderhalve keer duurder uit ze zeggen bij voorbeeld bij rebassenb 40 euro en blijkt dan bijna het...

4.8
27 september 2019 - Geplaatst door de redactie

De tandarts legt goed uit wat hij gaat doen, tijdens de behandeling zelf geeft hij ook aan wat hij aan het doen is.

9.8
24 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Alles verliep goed, geen commentaar verder

24 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Goede flexibele service, goede behandeling met meer dan voldoende aandacht en uitleg in een prettige werksetting.

8.5
24 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Tandarts Shuaib Is een zeer kundige tandarts, vriendelijk en duidelijk, stemt goed af. Ik voel me bij hem in veilige handen.

23 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Alles volgens afspraakVakbekwaam en vriendelijk

23 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Fijne vriendelijke medewerkers en heel goede zorg. Veel tijd en aandacht voor je. Krijgt goede uitleg over de behandeling

19 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijke balie personeel. Om 8.00 uur een afspraak, stipt om 8.00 uur werd ik binnen geroepen. Geholpen door een ass. tandarts (denk ik) daarna kwam de tandarts de halfjaarlijkse controle...

9.2
18 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

De medewerkers zijn attent en vriendelijk. De behandelingen worden ook zo pijnloos mogelijk uitgevoerd. Prima omgeving.

8.2
17 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Houdt zich aan afspraak. Is grondig en eenduidig in haar informatie. Benadrukt dat ik altijd contact op mag nemen.Rustige houding, maakt een competente indruk

9.5