Waardering van Mondverzorgingspraktijk Multidental - Den Haag op 16 januari 2020

9.8
  • Verstandskiezen trekken

Oudejaarsdag 31 december 2019 kreeg onze zoon plotseling hevige last van zijn verstandskies. Eigen tandarts was paar weken op vakantie. Uiteindelijk doorverwezen naar de voor mij onbekende mondverzorgingspraktijk in Scheveningen; maar wat een prettige verrassing. Receptie echt het visitekaartje van de praktijk. Zij stelde ons gelijk op ons gemak met haar warm welkom. Na inspectie door de tandarts,in overleg met onze zoon, besloten de ontstoken verstandskies direct te laten trekken. Onder een goede verdoving was deze snel en pijnloos eruit. De receptie zei nog nadrukkelijk dat onze zoon direct de praktijk moest bellen als hij weer last zou krijgen. Gelukkig geen last meer van gehad. Maar wat een prettige ervaring met deze praktijk en niet te vergeten wat een topper van een receptioniste/receptie. Tandartsrekening van de behandeling was ik kwijtgeraakt; 's-avonds mailtje gestuurd en de volgende dag een kopie van de factuur op mijn mail ontvangen. Wat een snelle service!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mondverzorgingspraktijk Multidental? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.