Mondzorg Aveling

Tandartsenpraktijk

uit 94 waarderingen

94 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
6 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke en professionele hulp. In een mooi schone en moderne praktijk.

8.8
18 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kwam zonder een afspraak binnen met de vraag of men mijn voortand nog kon herstellen dit omdat ik deze week met vakantie ging. Na een korte uitleg van de receptioniste kon ik tussendoor in de...

9.2
20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Personeel correct, goede zorgverlening.

7.8
31 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Kundige, vriendelijke tandartsen die ook nog eens meedenken met je. Ik was altijd bang geweest voor de tandarts, zij helpen mij stap voor stap over mijn angst heen te groeien. Ook heel goed met...

31 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

We zijn gewend aan onze tandarts in hoogvliet eerst Meerwaldt en later van der Heijden. Nu is onze tandarts Omar sinds 2008. Dat bevalt ons prima.

30 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Wachtkamer mag wat huiselijker

8.5
30 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Het is goed, er wordt ook geluisterd naar de hulpvraag

8.2
2 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Zie amtwoorden boven geen toevoegingen

9.5
2 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Wachttijden liepen uit. Kon kiezen niet sluiten, zelfde dag terug. Inlay na 3 maanden eruit.

6.0
19 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijke dames aan de receptie, klantvriendelijk, behulpzaam en hebben geduld ook voor mensen met een beperking die ontstaan zijn door een beroerte.

9.2
5 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

De behandeling verliep erg spoedig. De sfeer was erg gezellig.

9.6
24 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Beste tandarts in Hoogvliet , zeer prettige medewerkers van de balie tot de tandartsen etc.

7 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer nette ballie mederwerksters en de tandartsen zijn top. Als er een probleem is word het indien mogelijk direct opgelost.

9.5
9 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Tandarts heeft veel werk gehad aan mijn behandeling, een zenuwbehandeling, al weken een erg zeurend en kloppende tandpijn, haast een uur bezig, dat viel tegen, heel veel ontstoken weefsel weggehaald,...

8.7
6 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Behandeling is nog niet afgerond maar tot nu uitstekende ervaring in alle opzichten.

6 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede uitleg v tandarts/en altijd lieve ontvangst en uitleg door de dames vd balie chapeau voor deze praktijk

2 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Jaren lang uit angst niet naar de tandarts gedurfd. Toch de stap gezet, zeer vriendelijke assistentes. Tandartsen stellen je op je gemak en kan zeggen dat je angst er een stuk minder door is geworden

9.7
28 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Perfect geholpen, goede uitleg over de behandeling, en nog gezellig ook.