Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch Noord

zondag
Gesloten
maandag
8:00 - 17:00

Waardering van Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch Noord - 's-Hertogenbosch op 30 januari 2019

Helaas in een aantal jaar tijd meerdere negatieve ervaringen opgedaan: gegevens en röntgenfoto van een andere patiënt waren per abuis in mijn dossier opgenomen, dit werd na signalering niet goed gecorrigeerd. Ook ben ik gefactureerd voor behandelingen die niet bij mij zijn uitgevoerd. Het meest storend vind ik dat ik, ondanks dat ik meerdere pogingen heb gedaan om het gesprek hierover aan te gaan, geen reactie kreeg van de praktijk. Dit heeft tot een overstap naar een andere praktijk geleid. Ten slotte veel wisselingen van tandarts gehad en zeer gehorige behandelkamers, waardoor je in de wachtkamer alles kan horen.Met de aanwezige mondhygiënisten heb ik wel positieve ervaringen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.