Dental Clinics Gieten

zondag
Gesloten

Waardering van Dental Clinics Gieten - Gieten op 16 januari 2019

Gebitsaandoeningen

Heb een gesprek gehad met o.a. dhr Jager omdat ik niet tevreden was.Ze gaven toe dat ik niet op de juiste manier was behandeld en spraken met me af dat ik €100,- compensatie zou krijgen op de volgende facturen. Op den duur kreeg ik een rekening zonder de korting waarop ik heb gemeld dat er volgens mij iets niet helemaal goed was gegaan.Na een week of 5a6 belde zij me op met de medeling dat ze me 1 factuur niet hadden gestuurd. Ik antwoorde erop dat volgens mij die behandeling ongeveer €50,- koste waarop ze antwoorde dat het een factuur van €60,- was en dat volgens dhr Jager ik het zo wel goed zou vinden.Ik heb aangegeven dat dat niet was.Ze moest even overleggen met dhr Jager en zou me direct na haar vakantie hierover terug bellen.Na 1,5 week heb ik zelf maar even gebeld met de mededeling dat ik er direct aankwam om m'n €40,- te halen. Ze wilden het overmaken maar daar had ik geen vertrouwen meer in. Toen ik binnen kwam vond de mevr. achter de balie het niet normaal dat ik boos was en gaf me gelijk het gevoel dat ik mis zat.Uiteindelijk vroeg ik (nadat ik m'n geld had gekregen) of ze me wilde uitschrijven.Ze gaf aan dat de praktijk me ook wilde uitschrijven waarschijnlijk omdat ik nu opeens te lastig voor ze was.Een praktijk waar je als alles goed gaat een prima client bent maar zodra ze iets niet goed is en het aangeeft ben je in hun ogen een eikel. Tandartsen zijn verder wel goed alleen zijn ze weer vertrokken voordat je aan ze gewend bent

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Gieten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.