Waardering van Mondzorgcentrum Ridderkerk - Ridderkerk op 13 februari 2013

8.5

Ik heb in de afgelopen tijd nogal veel tandartsen in de omgeving van Ridderkerk gehad o.a. Dent to Dent en Van der Halm, maar hier was ik totaal niet tevreden over. Dit mede omdat ik vond dat ik erg onprofessioneel geholpen werd en ik bekant werd gedwongen om nieuwe afspraak te maken omdat dit hun beleid is, belachelijk al zeg ik het zelf! Toen ik een beetje op internet begon te zoeken vond ik deze praktijk en ben nog nooit zo tevreden geweest, ik mocht mijn afspraken maken wanneer ik dat wilde en er werd goed naar mij geluisterd. En wat ik zoal van de praktijk kan zeggen qua inrichting is perfect een erg net ogende praktijk en erg hygienisch. Ik hoop dat jullie er wat aan mijn perfecte ervaring hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mondzorgcentrum Ridderkerk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.