Waardering van Mondzorgkliniek Zuiver Aan De Vecht - Loenen aan de Vecht op 26 september 2019

• Gebitsaandoeningen

Ik had onwijs veel angst voor de tandarts ontwikkeld doordat mijn vorige tandarts heel ongeduldig was. Ik was daardoor 2 jaar niet geweest, maar ik moest omdat ik heel veel pijn had. Mijn voortanden zijn niet echt en mijn vorige tandarts had dit te dik aangezet met composiet. Ook had ik een spalk, wat ik ooit heb laten verwijderen en de lijm resten waren niet goed verwijderd. Daardoor sloot mijn gebit niet meer goed aan waardoor ik een verkeerde stand van mijn gebit heb ontwikkeld. Annechien heeft alles weg geslepen wat te veel was en al gauw was de pijn minder. Annechien heeft ook mijn voortanden opnieuw gemaakt en ik kan je vertellen dat Rembrandt er niets bij is. Annechien is een ware kunstenaar. Ze neemt de tijd om laagje voor laagje alles met verschillende kleuren in te vullen om het zo natuurlijk mogelijk te laten lijken. Ik was onwijs bang bij de eerste tand, maar bij de tweede afspraak was die angst weg. Mijn man zag mijn tanden en was verbaast over het resultaat. Zo mooi en zo natuurlijk. Annechien stelt je gerust en behandeld je niet als een nummer. Deze praktijk is echt een aanrader! Ik wou dat ik je eerder had ontdekt. Duizend maal dank Annechien en de volgende keer kom ik fluitend je praktijk in want ik kan niet wachten op de volgende afspraak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mondzorgkliniek Zuiver Aan De Vecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.