Waardering van MondZorgPlus - Raamsdonksveer op 17 oktober 2019

2.0
  • Gebitsaandoeningen

Ik schrijf dit namens mijn ernstig dementerende moeder omdat zij dit niet meer kan. Wij als dochters zijn ernstig teleurgesteld over de zwaar tekortschietende zorg van mondzorg plus. Haar kunstgebit paste niet meer en moest opnieuw gevuld. Het gebit is totaal vier keer heen en weer geweest en het past nog steeds niet. Het gebit wordt telkens per koerier naar het tehuis waar zij woont gestuurd. De zorg moet dan maar passen of het goed zit terwijl zij hier totaal niet voor geschoold zijn. Daarnaast is het ondergebit van mijn moeder zoek geraakt tijdens een van de bezoeken van een afgevaardigde van mondzorg plus. Een nieuw gebit vervaardigen zou eerst twee, toen vijf en later mogelijk zes weken kunnen duren. In het geval van mijn moeder betekent dit dat dit levensbedreigend is. Ondanks onze wanhopige telefoontjes naar mondzorg plus is er geen enkele verantwoordelijkheid genomen voor deze handelswijze. Wij zijn dan ook totaal niet te spreken over mondzorg plus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MondZorgPlus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.