Waardering van Omnios - mondzorg voor ouderen - Driebergen-Rijsenburg op 20 oktober 2017

9.7
  • Kaakaandoeningen

Mijn moeder werd naar Warande verplaatst door haar dementie. Ze heeft al jaren probleem met haar losse kunstgebit. De tandarts van Omnios (Tandarts Jamel) heeft haar binnen een dag geholpen, zij heeft geen pijn meer. Ze is aardige tandarts met goede ervaring en kennis van zaken. Mijn ervaring is zeer goed, mijn moeder werd zeer goed en vriendelijk behandeld. We zijn dik tevreden.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Omnios - mondzorg voor ouderen - Driebergen-Rijsenburg

geplaatst op 12 juni 2018

Geachte heer/mevrouw,

Wat fijn te vernemen dat uw moeder zo goed geholpen is door onze tandarts, Raya Jameel, bij Warande in Zeist. Wij hebben uw complimenten doorgegeven aan mevrouw Jameel en haar team.

Met vriendelijke groet,
Omnios

Bent u of werkt u voor Omnios - mondzorg voor ouderen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.