Waardering van Omnios - mondzorg voor ouderen - Driebergen-Rijsenburg op 6 oktober 2017

• Gebitsaandoeningen

Mijn oude vader belde me op een vrijdagochtend met het probleem van een gebroken bovengebit. Ik ben gewend dat zijn dochter (ik, dus) de rest van de dag op stap moet om daar iets aan te doen, en tegen bureaucratie moet knokken. Maar door de zorg van de Lichtenberg werd uw organisatie gebeld, en er kwam dezelfde dag een adequate mondhygieniste, die het probleem pro-actief heeft opgelost. Zij heeft, omdat jullie eigen vestiging pas op maandag weer open zou zijn, het gebit naar een collega-organisatie van jullie gebracht, die het gebit heeft gerepareerd en terugbezorgd. Dankzij die goede samenwerking kon mijn ondervoede vader, voordat het weekeind begon, weer eten! Daarbij heeft de betrokken mondhygieniste mij bij elke stap op de hoogte gehouden. Zij heeft out-of-the-box gehandeld! Ik ben erg dankbaar!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Omnios - mondzorg voor ouderen - Driebergen-Rijsenburg

geplaatst op 12 juni 2018

Geachte mevrouw,

Bij dezen willen wij u alsnog hartelijk bedanken voor uw lovende woorden voor onze mondhygiëniste hier op Zorgkaart Nederland.
Wij zijn blij dat wij uw vader vlot en adequaat hebben kunnen helpen toen dat nodig was.

Met vriendelijke groet,

Omnios

Bent u of werkt u voor Omnios - mondzorg voor ouderen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.