Waardering van Omnios - mondzorg voor ouderen - Driebergen-Rijsenburg op 31 oktober 2018

8.3

vriendelijke tandarts die zijn afspraken na komt, zeer begaan met de bewonersdoelgroep.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Omnios - mondzorg voor ouderen - Driebergen-Rijsenburg

geplaatst op 1 november 2018

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden voor ons mondzorgteam. Gezien ons mobiele concept - wij komen naar de verpleeghuizen toe om onze patiënten daar te zien en te behandelen - werken wij in ruimtes die de verpleeghuizen ons ter beschikking stellen. Deze ruimtes zijn inderdaad niet altijd even mooi of comfortabel; het belangrijkste is echter dat de patiënten goed en met aandacht worden geholpen. Het is prettig te horen dat u dat ook zo hebt ervaren.

Met vriendelijke groet,
Omnios

Bent u of werkt u voor Omnios - mondzorg voor ouderen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.