Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie

Tandartsenpraktijk

Westblaak 113 3012 KH Rotterdam

Waardering van Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie - Rotterdam op 28 juni 2019

Gebitsaandoeningen

Alle medewerkers Bij Ordentall zeer vriendelijk. Telefonisch goed bereikbaar. Er word goed naar je verhaal geluisterd en er is ruim de tijd ingepland. Werken zeer hygienisch. Alles werd voor en tijdens de behandeling duidelijk uitgelegd. Ik kwam hier met angst vanwege verlede ervaringen bij vorige tandarts, na 1x hier te zijn geweest is mijn amgsy verdwenen en ga ik alleen nog met " gezonde spanning"  naar de tandarts die eigenlijk niet nodig is want de ook de 2e x liep ik lachend naar buiten! Ik heb 2 endo's wortrlkanaalbehandelingen ondergaan bij Ondodontoloog Cristina Vesa, ik zou iedereen naar haar verwijzen omdat zij mij van mijn angst heeft geholpen, heel schoon en netjes werkt.. Alles rustig uitlegd, kalmte en positiviteit uitstraalt maar ondertussen heel precies is in haar werk. Heel het team van Ordentall bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.