Waardering van Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie - Rotterdam op 10 januari 2020

• Kaakaandoeningen

Hoe ze al naar mijn toe kwam heel enthousiast en vriendelijk wist ik al dat ik goed zat. Wat ik ook heel fijn vindt dat ze begon te kijk of mijn gegevens goed waren. Niet alles stond erop ze heeft alles erbij gedaan wat er nog niet stond super. Wat ik heel fijn vond hoe zij mijn ging uitlegen wat er met mijn gebit aan de hand was met een grote plaat erbij met drie tanden erop liet ze zien welke tanden mijn tanden eruitzie. Wat ik ook heel fijn vond dat ze begon te vertel wat ze ging doen. En hoe ze ging doen en elke keer als ze iets anders ging doen blijf zij mijn vertel waar ze mee bezig was en af en stoppen vragen of ik nog pijn had of er verdoving erbij moet. Maar het was niet nodig het ging geweldig. Ze is begonnen met mijn onderkaak omdat er wat slecht uitzag. En de tweede afspraak de bovenkaak ze is super geweldig ik voel mijn echt op mijn gemak bij haar. Ik ben echt heel tevreden over karaca ('m) hartstikke bedankt ik je ze binnenkort weer

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.