Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie

Tandartsenpraktijk

Westblaak 113 3012 KH Rotterdam

Waardering van Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie - Rotterdam op 11 november 2020

Gebitsaandoeningen

Ik ben al heel lang in behandeling bij Ordentall. De parodontoloog, mevr. Speelman, is vanaf het begin uiterst zorgvuldig geweest met informatie over het waarom van behandelingen en de aanpak ervan. Dat is bij de 2-jaarlijkse controles nog steeds zo. De mondhygiënisten geven feedback op de wijze waarop je je mond verzorgt. Door behandelingen en feedback is mijn gebit erop vooruit gegaan en nu al jaren stabiel. Ik heb in al die jaren één keer een klacht gehad. Daarop is goed en adequaat gereageerd. In de praktijk wordt rekening gehouden met mijn wensen bij het maken van afspraken. Ik heb nu al jaren dezelfde mondhygiëniste en ben daar zeer tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.