Waardering van Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie - Rotterdam op 5 juli 2016

3.5

Ik had een afspraak voor behandeling van mijn gebit. Er is een begrotingsbedrag afgesproken. Achteraf blijk bij de laatste nota dat deze afgesproken bedrag was ruim overschreven. Op mijn nadrukkelijke verzoeken Ordentall kwam met verschillende informatie over zogenaamde behandelingen die nooit plaats hebben gevonden. Ik moest volgens Ordentall extra ruim 140, - Euro betalen. Daar ben ik niet akkoord gegaan, gezien dat ik niet eens door Ordentall geinformeerd werd waarom ze extra kosten hebben berekend. Mijn behandelingen worden stopgezet en ik voor een waanbetaler ben beschuldigd. Mijn gezondheid is daardoor flink achteruit gegaan. Ik vind dat schandalig.Nu probeerde ik weer terugkomen voor vervolgd behandeling en personeel van Ordentaal vond, dat ik rekeningen moest betalen. Deze rekeningen waren al betaald maar niemand bij Ordentall wil dat horen. Men vond zelfs, dat ik dubbel hun rekeningen moest betalen!Ik heb bij directie van Ordentall een klacht ingediend, maar tot heden ook geen enkele reactie.Minister Schipper roept altijd ongeloofwaardig hard op, dat de Nederlandse zorg de beste van de wereld is. Blijkbaar deze minister mist al lang de realiteit van zorg niveau  in Nederland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.